Friday 22 July 2011

Dear wOrLd...Here i cOme...15 NovEmbeR 1986

15 nOv 1986...tarikh keramat ni...heheheh...arini ler aku dilahirkan...puteri hati mama n abah...puteri sulong pasangan Ramli Daud & Hasnah Deraman..Wink2..diberi nama NORSUHAILA yg bermaksud CAHAYA KESENANGAN...amin..moga2 nama aku memberi kesan kt diri n life...insya allah...

so,plz call me sepertimana termaktub dlm surat beranak...
not sue  suhaey ella lala ell norha adeq suha che puteh DJ illa lia wira dahlia,kemek,memek n mek...uiksss....brape byk name ler u all create kt aku neh...

yg terbaru CINDERELLA..hik2..nama ni ank jiran aku an-nur yg bagi...cumel & sweet je nama tu...ha2..dia x thu aku mcm mak tiri cinderella tu...an-nur owh an-nur...:)...xde pe,juz kidding...boleh jer u all nk panggil apa2 pon...as long as u luv it...wink2....

layaaaaannnnn......pic zaman hingusan ku.....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...