Tuesday 20 December 2011

AKU DAN MEMORI...Asst. Executive GIATMARA Kelantan....



Pandangan depan opis ku...
Ni aku nk celoteh pasal dunia aku sebagai penolong eksekutif GIATMARA Kelantan…setahun aku di GIATMARA Bachok…CEO mengarahkan pengurusan Negeri kena berada di ibu negeri masing2… so kami officer2  negeri  transfer ke pejabat baru a.k.a GIATMARA Kelantan … yg terletak di Kota Bharu…maaakkkk aiii pindah ler aku jwbnya…hohoho…nk ulang alik dr umh ke KB…sejam lebih gak…terpksa ler aku dok umh sewa…mula2 hanya bos negeri,aku,pegawai usahawan(abe deen),pembantu tadbir kanan jer yg pergi ke negeri…kami ler pelopor….masa ni aku sorang2 je gurl…tp x pnh bosan sbb abe deen ni kelakar….best la keje ngn abe deen….wpon bape kerat jer staff tp mcm ade ramai jer…lps tu baru ler ade pegawai alatan a.k.a cikgu die,pegawai perhubungan industry a.k.a abah(cikgu alias)…al-fatihah buat arwah…kt cni dh xde pelatih..semua pengurusan negeri….kdg2 teringat msa dok pusat…leh gk g kacau bdk2…dok cni…haiissshhh tgk keta je ler lalu lalang….bosan gak sorang2 pompuan…tp yg bestnya time bosan2 terhibur ngn lawak abe deen…hahahhaha..siap menari ikut kartun dlm TV…melompat2…tiba2 bos dtg…”nape deen?naper???hahahahah…x lama kemudian dtg ler sekuntum bunga lg…kak amy….ade ler kwn pompuan…g mkn n borak2….kedai mkn lak x byk area2 opis aku….terpksa seberang jln ke tmn inderapura ler kami utk lunch…xpon g new horizon…best kn???kt ctu….winduuuu r tomyam dia……wink2…
Dok opis negeri ni…mcm2 aktiviti ade…handle program…itu ini…g lwt pusat2….hohoho….di cni kehidupan aku semakin bz…tmbh plk dh start belajar part time kt UiTM Kampus Kota Bharu…sgt mencbr life msa ni…dok KB jer…nk blk pasir puteh jrg2 jer dpt…haaayyyaaa…mcm dok KL jer…walaupon penat….tp kt cni tmpt aku menjadi manusia dewasa….bergaul dgn org2 berkerjaya….politik…komuniti…. syukur…aku lbh matang dr usia…wink2…prasan kan….btul…bg aku…dgn sapa kita bergaul adlh pnting utk dlm membentuk sahsiah..kepribadian…kedewasaan…enjoy jrg skali…. msa ni bagai…”work is my life….”sgt2 obses pda kerjaya…smpai lupa nk ade someone…seyesss….life masa ni wpon xde sesapa…tp jiwa aku x kosong….jiwa aku x kacau….aku epy dlm kesibukan n kepenatan…yer…kt cni mcm2 aku dpt blaja n rasai…ssh senang…stress…knl apa itu perangai manusia…yg mcm2 ragam…tp aku bahagia….

Enjoy my pic……wink2…..



Posing maut gaya nampaknya....bos dtg mampuss aku....hahaha


Menjadi penceramah...Buku Rekod Perkhidmatan utk seluruh pembantu tadbir GIATMARA Kelantan



Sesi latihan.....buat jgn x buat...nnt cikgu denda....wink2....



Handle Kursus.....TQVM...Peserta yg berusaha buatkan sy LOVE ni....


ni Konon2 jerk....hahahhaa


aku bersama Kak Amy (penyelaras)...Kak Mie (Tenaga Pengajar)
KURSUS LATIHAN MENJANA PENDAPATAN


Taraaaaa...aku yg sebukkk nk menyulam jgk....stress kak mie ajr aku yg keras tgn ni....hahahha



Lunch with jejaka artis....


 JOM Heboh Di Kelantan




Karnival Pendidikan MARA

BILA KAMI GURL-GURL KURSUS GSPEL
Batu Buruk,Terengganu










                          Kami...x nak berpisah...seyesss........i miiisssssssss alllll like giler2......










owwwhhh memori...sy nk awk semula!!!
klau laaa...sy leh pinjam mesin masa dgn doremon.....
sy nak bersama korang semula....
korang plg best utk sy......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...