Saturday 31 December 2011

...Badai Asmara...





Asmara sering dikaitkan dgn perasaan cinta…kan???namun apa akn jd klau perasaan cinta itu dilanda badai…jd badai asmara la kan…huhuhuh…..sperti mana lgu kan2…
Haruskah...
Aku terus merayu padamu
Haruskah...
Aku taburi janji beribu
Untuk menembusi
Tembok hati sanubarimu
Ataupun... aku hanya penanti

Mengapa
Dikau meragui keikhlasan
Setelah kuberi
Pengorbanan dan kesetiaan
Aku jadi perindu
Pada istana madu
Kini menjadi sangkar hempedu

Mungkin ku pentafsir
Yang gagal mencari
Pengertian cinta
Akhirnya melara

Kau insan misteri
Penuh rahsia cinta
Kulemas dalam arena
Meredah nestapa
Sukarnya menguasai
Bahasa cinta kita
Berilah kepastian sebuah cinta

Bisakah
Silap kata menjadi penanda
Dapatkah
Kecewa ku menjadi harapan
Marilah berganding
Mengharungi badai asmara
Dunia dikecapi penuh bahgia


Hohohoho…mungkin jga aku ni seorg pentfsir yg gagal menguasai bahasa cinta itu…arghh entah la…aku x mengerti… nothing 2 b share but juz let u know…hummm…perasaan ni xleh nk cipta sndr kan…dia adlh 1 anugerah dri Allah…begitu jgk apa yg aku alami…klau dlu aku kwn dgn laki tnpa prasaan…leh kwn reramai…n klau slh sorang tggl…x hirau kan aku..ade aku  ksh???huhuhu xde ksn lansung…sbb aku still ade kwn lain utk berbicara….xde air mata sedih pon msa tu….
N kini aku jumpa dgn seseorg yg bagaikan salju cinta pada musim kemarau…..owh tersentuh hatiku!!! dimana jumpa….hurmmm… kwn sekolah???kwn kolej????opismate?? ke cinta epjj???cinta cyber???mungkin…hehehhe…bg aku x kira dmana n bagaimana kita jmpa org tu yg pnting kejujuran???org kata mekanisma perkenalan…hikhik…
Luahan hati owh luahan hati….
Ermm…pertama kali ku dgr suara mu sayu nya hatiku merindui dirimu….walaupon belum kita bersua…namun aku ttp jth cinta…
Buat pertama kalinya aku berjumpa dgn mu,sendu nya hati melihat senyuman mu…aku mengharap kau menerima ku…kerna aku bersedia menyintai mu…
Andai masa boleh diputarkan…aku nk memori ni kembali…owh 1st time jmpa owhhh…
Setelah putik menjadi bunga yg mekar di taman hati….aku ade dia jer…teman terbaik…teman bicara…n kiranya kdg2nya kemarau membuatkan aku layu…nobody else…just him…n air mata mula pandai berguguran…arghhh why?? Why?? Tiada suara mu aku kesepian…tiada ketawa mu aku kesunyian…n selagi ada waktu ingin aku bertemu…owhh thukah kamu apa yg ku pinta disetiap doa sepanjang hari…Tuhan tolong jaga dia….Tuhan aku syg dia…aku x kan berhenti menemani n menyayangi mu hingga matahari x terbit lg…owhh Ilahi…satukan kami….kamu sntiasa ku igt dlm setiap doa ku…ku mohon agr Allah berikan kesihatan yg baik utkmu…mrhkan rezeki mu…pjngkn umur mu…
Ku ingin ku thu perasaan ku…ku inign ku tahu cinta ku pdmu…owhh tp aku sndr x thu bagaimana utk aku meluahkan….setiap perbuatan ku…itulah cara aku meluah…owh hati owh hati….
Awak…awk igt x cmner kita knl….???
Masa tu kita knl melalui chat room….
Wpon sy thu awk dh berpunya…
Sy xthu kenapa sy yakin awk akn jd milik sy suatu hari nnt…
Sy putus asa utk tggu awk…tp awk muncul semula dlm hidup sy…
Sy rsa hrpn sy utk hidup dgn awk kembali cerah….owh…apakah ini perasaan yg btul…sy pon x psti…
Awk buat hidup sy bhgia…awk sbr lyn kerenah sy….
Sy selalu buat awk sakit hati…
Tp kan awk…sy buat semua tu sbb sy syg awk….
Awk..awk…
Kita selalu gaduh kan…
Npa erk awk….
Awk…awk…awk…
Awk igt erk tarikh ni…
4 jun 2011….
Jgn pnh lupa erkk….sbb tarikh tu sy sendu melihat senyuman awk….
Sy selalu igt kt awk…wpon dmana sy berada….
Awk cmtu ker…
Awk…awk….
Tiap2 mlm seblum lena sy anta gelombang rindu kt awk…
Awk…awk….awk trima x….gelombang sy tu..
Awk..sy x mau kehilangan awk…
Owhh cinta anugerah ilahi…..yg terindah buatku…

Owhhh..tp mengapa derita sering dtg disaat aku bhgia…
Napa sy harus dpersalahkan ke  ats semua yg berlaku….Lebih2 lg perubahan pd diri awk…
Sbb sy ker???
Awk x bhgia bila ade sy kn??Awk sengsara….
Sy pon rsa..kehadiran sy dlm hidup awk byk memberi ksn luka….
Sy x mau awk derita sbb sy…sy x nak awk berubah sbb sy…sy x nk awk n family pincang sbb sy….
N haruskan sy pergi…pergi jauh dr awk…
Utk tgk awk bhgia….tgk awk gmbira
Xde bnda yg dpt sy bg kt awk lg…melainkan kegembiraan utk awk  trus hidup….
Tp 1 bnda yg x mungkin akn putus….doa sy kt awk…..
Sy x nak awk nangis lg….sy x nak awk sedih lg…sbb….semua nya berpunca dr sy..
Kn???
Sy mtk maaf ats segalanya….
Hijrahkan air mata awk kt sy…wpon perit n pedih….sy rela….utk tgk awk bahagia….


Oh dunia ohhh dunia….
Bila aku syg org itu…xde skit pon sesal dhatiku…walau diakhir jln aku harus melepaskan mu…wpon aku terpksa pergi…pergi n pergi…sehingga ke suatu tmpt yg tiada radar….utk menghubungkan antara kaU n aku….
Ya Allah…redhai setiap langkah perjalan ku di dunia Mu….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...