Wednesday 7 December 2011

BESAR KESILAPAN MU BESAR LAGI KEEGOAN KU

Antara lagu yg aku x nak dgr BUNGA EMAS nyanyian iklim … sbb aku terlalu menghukum diri utk x ingati peristiwa berkaitan lagu ni … tp pg ni tetiba aku nk dgr sgt2 … cari2 kt nset yg aku rasa2 mcm ade … yer ade … sambil2 tggu LRT aku layan ler lagu ni … berkali2 sambil hayati apa maksud lagu ni sebenarnya … dulu ade seseorg yg tuju lagu ni kt aku … tetiba bila aku seakan2 mengerti maksud lagu ni air mata ku mengalir … rasa sebak x terkata …  rasa teringat memori lama … walaupon masa  tu org kata remaja baru nak bermula … tp masih sgr dlm ingatan ku kenangan2 ni … klau ikutkan lagu ni aku la seorg manusia yg bersalah … dari mana aku kenal org yg tujukan lagu ni n siapa dia utk aku … n apa kesah kami aku rsa biarlah rahsia ..ceewwwaahhh mcm siti nurhaliza punya lagu jerk … heheh tp rasanya korang dh bley agak apa jadi antara kami … klau korang tul2 hayati lagu BUNGA EMAS ni … haaa… mesti korang igt kami bercinta kan??? …jwpn nya TIDAK … teman tp mesra … heheh … Ya Allah … andai kata masa boleh berputar kembali aku ingin semula zaman ni … aku nak baiki balik kesilapan n keegoan ku … tp disebalik kesilapan dia , besar lg kesilapan aku … tggi lg keegoan ku … bila igt kembali kesalahan ku wajarnya aku mtk maaf wpon telah bertahun2 … ksh ni thn 2003 … haa … kira la sndr klu nk thu bape thn … hehehe… aku kini dh lost contact … x slh aku last kami jumpa pd ramadhan 2004 … lama dh kan … bila muhasabah balik kenapa aku sering terluka … sedih … kecewa bila kwn dgn seseorg ade rsa mcm ade gak bersangkutan dgn apa yg aku wat kt mamat ni … nama dia??? Ermm x perlu la u all thu …wink2  … sbb Allah adilkan … per kita buat kt org, kita juga akn rasa sepertimana mereka rasa … dari sini aku belajar sesuatu … hurmm … telah ku trima takdir dr ilahi … andai dberi peluang utk aku kirimkan kemaafan … tu sebaiknya aku lakukan … bagaimana utk aku cari … nombor tel dia dah ilang sbb sim card aku rosak … address aku lupa … hayyaaaa …….. tp awl thn aritu aku ade ler try n error … slh satu usaha utk aku cri dia … ermm tulis surat …hahahha korang caya ker aku nk tulis tgn … tulisan dh ala2 mcm doctor dah skrg … aku taip ler ..per lg … address amik mana ??? hrmmm td kn dh kata try n error … main hentam jer … aku igt nama penuh dia n nama  kampong dia jer … poskod tu aku agak jer … dgn hrpn smpai ler kan … jgn abg posmen wat roket kertas dh ler …amin … kt surat tu aku ltk no telefon aku yg x pnh2 aku tkr sjk2 thn 2003 lg n almt aku … tggu n tggu …setahun nmpknya dh berlalu … xde khabar berita … mungkin … salah almt …salah poskod sbb tu x smpai … mungkin sampai …dia dh x nk hubungi aku lg … mungkin jgk smpai2 je srt tu bini dia buka, baca n bkr hahahah…errmm dah kawen ker dia …hehe mcm2 andaian kan.. mmm pasrah … andai dpt aku jumpa kembali satu jer aku nk mtk ngn dia … hehe mtk bunga emas  hahahah per lg … aku nk MINTA MAAF ….
aku yg bernama "suha" :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...