Monday 19 December 2011

PRYA TERHEBAT SAYA!!!

Hohohoho…aku punyai prya terhebat!!!dia lelaki terbaik utk hidup aku…dia umpama tongkat utk aku…dia gedung ilmu utk aku…dia penasihat ngr bgku…dia jgk pelawak antara benua bg ku…dia la perancang ekonomi utk aku…g mana2 dia teman…siapa kah dia yg cuba aku maksudkan???nama lg prya…mesti la boyfriend aku…wink2…moh tgk gambor prya aku yg encemm nih….



En ramli lerr nama dia…apa???korang kata laki org???haaa mmg la dia laki org…aku skandal ngn laki org…iks2…no no no …say no 2 laki org…hahha…mtk jauh…ni ayah aku r…hahahha…ni la jejaka encemm yg bertaut kt ati aku…dlu kini n selamanya…aku berangan gak kdg2…leh x aku dpt suami yg mcm abah…mesti bhgia klu dpt suami mcm abh…bertanggungjwb…moga2 suami ku nnt ade ciri2 mcm abah…insya allah….:)…amin….

Syg kamuu abah…..4 –eva!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...