Thursday 15 December 2011

...Selamat Pengantin Baru Darlimm ku...16 Dis 2011



                                        HAJAR...ZIELLA...TITIE...AKU...AIN@BIBIK



MEMORI KAMILIAN (A.K.A BACHELOR CLUB)
Suratan takdir kebetulan atau disengajakan … wpun apa pun word … kami ditemukan pada awl thn 1999 … di sebuah sekolah bestari terletak di Bandar Pasir Puteh Kelantan … masa ni kami hingusan lg … mula nk masuk alam sekolah menengah … form 1 … dok asrama …dipendekkan citer antara kami ni ade yg kuar masuk asrama antaranya aku la … hahahah …manja … tp last sekali kami masa form 5 kami sesama dok hostel …SPM owh SPM … study kt library asrama … bilik tu dh jd tmpt kami study … mkn … lpk …n ltk brg …haaaa…jgn korang terkejut,kt library ni jgk ler kami sleeping beauty …hohoho… smpai pnh 1 hari kami blk tgk2 dlm library ni clear … semua brg2 kitaorg xde ..rupanya warden dh rmpas … hahahah sapa suh ltk ctu kan …adeii memori ohh memori …

Ikss citer sal library lak kan … hehe tp tu pnting sbnrnya …sbb library ni ler pengikat kasih syg kami … ding dong ding dong tamat ler riwayat SPM utk kami hehehe… so masing2 ikut haluan sendiri …ade p matrik …ade p U… ade g kolej n ade yg terus naik form 6 … wpon kami berbeza tuju hala … time blk cuti semester sentiasa ler bermula plan kami … ade jerk …mmg kena jumpa…klau x jmpa huiisshh boleh demam…hehehehe..dah mcm adik bradik dh kami kwn …

Salah sorang dr kami dh pon diikat … titie…heheeh selamat jd tunangan org…masa titie tunang kami semua blk …excited sgt nk hadir mjlis dia…kami rsa mcm dok asrama dlu …bila ade party dorm…menghias dorm kami…mcm2 gaya buat termasuk ala2 pelamin…so amik idea kt ctu r tolong titie…wt bunga n mimi pelamin dia …seronok…haaa…kami pon jd mak andam…conteng muka titie mcm kami ni make up artis …hahahah…ikkss…nk tempah la tu …korang ni…huhuuh….dgn hrpn mjlis kawen dia nnt kami semua dpt dtg…jd dayang2…kami kn cumel..(wink2)hahahah n aku siap pnh kata …sehari sebelum aku akn g umh dia kupas bawang…berangan kan aku ..hurmm…



Aku impi nk tolong dia wt hantaran…nk ade pd mjlis dia…nk tgk dia kt pelamin…nk tgk dia senyum…nk tgk dia jd permaisuri sehari ….huhuuhuh…aku dh siap plan nk MC…memandangkan cuti ade ngam2 utk final exam…diwaktu ini…jam 11.29 pg…aku berada dirumah titie sepatutnya…tp…tetiba jer test aku postpone mggu ni,bengkel ade mggu nih…aaaaagggggghhhhhhhhhhhh kenapa mggu ni…aku pasrah…..setiap yg berlaku ade hikmah…wpun setiap patah aku menaip,berguguran air mata…sebak xde sapa tahu…lg sebak bila hajar msg "lala,rs sedey r x dpt attend majlis titie tu :(" aku sedih gak...lalu suh hajar bygkan yg kami berada di mjlis tu...ting!!! hajar "kata aa..lps subuh td lg kn kte grk g umh dia mcm aritu...."....x reply msg hajar...sbb aku dh mula sebak...tp gah kn jua diri utk meluahkan perasaan di cni...titie andai kau thu perasaan kami ....:'(


Sptmana aku post kt wall fb titie…aku copy n paste kt cni ….
buat insan yg ku syg...slmt pengantin baru cayunk.....anngap la sy berada didepan awk esk menemani mjlis awk.....tgk awk dihari bhgia....memerhatikan awk di hari menjadi suri.....walaupon sy x dpt sentuh awk esk...sy x dpt syg awk esk....sy nk awk thu...sy selalu sentuh awk dgn hati sy....sy selalu syg awk....sy sentiasa igt awk dlm doa sy....sy selalu jumpa awk dlm mimpi sy....wpon jauh dek jarak.....klu awk kira titisan hujan yg turun hari ni...begitu juga air mata sy jatuh...

16 disember 2011…Jumaat…slps solat jumaat nnt titie akn diijabkabulkan…selamat pengantin baru titie…TAHNIAH darlimmm….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...